במכון שריד אנו מציעים מחקרי שוק מקיפים המאפשרים לארגון שלך לנווט בשווקים מורכבים ולקבל החלטות מושכלות ומבוססות נתונים. מחקר שוק נותן כלים למקסם את הפוטנציאל של השוק. המחקר נותן הבנה טובה יותר של השוק, מאפשר לכוון את המסרים טוב יותר, להציע מוצרים מושכים יותר, לבדוק את ההיתכנות והפוטנציאל של רעיונות שונים, ולבחור את הרעיונות הטובים מבניהם. באמצעות סקר שוק ניתן לאתר פלחי שוק חדשים ולהרחיב את הקיימים, וכפועל יוצא להגדיל את רווחי החברה הפתרון שלנו כולל שלושה עמודי תווך מרכזיים, שכולם נתמכים על ידי היכולות והמודלים המתקדמים שלנו בתחום ה-Data Science:
באמצעות ניתוח נתונים מתוחכם ומידול חיזוי, מכון שריד עוזר לארגונים לזהות מגמות שוק, לצפות את צרכי הצרכנים, ולהתוות מסלול ברור ובר-ביצוע לחדשנות וצמיחה במוצרים. שירות זה מבטיח שהצעות המוצרים שלכם מותאמות לביקוש בשוק ומעמיד אתכם צעד אחד לפני המתחרים. השירות מביא לידי ביטוי ומספק מענה להעדפות הצרכנים והתכונות המרכזיות שעליכם לפתח.
הבנה ומעקב מתמשך על תפיסת המותג שלכם וביצועיו בשוק הם קריטיים לשמירה על הרלוונטיות והאטרקטיביות שלו. באמצעות שימוש בשיטות מחקר איכותניות וכמותיות, אנו מציעים תובנות בזמן אמת לגבי בריאות המותג, תחושות הלקוחות, ושינויים בשוק. שירות זה מאפשר לכם לזהות חוזקות, להתמודד עם אתגרים פוטנציאליים, ולהישאר פרואקטיביים בהסתגלות לשינויים בשוק. השירותים שלנו מבטיחים שהמותג שלכם נשאר דינמי, תחרותי, ומיושר אסטרטגית לטיפוח קשרים מתמשכים עם קהל היעד שלכם.
הבנת השוק היא קריטית להצלחה. שירות הערכת השוק שלנו צולל עמוק לתוך דינמיקת השוק, מנתח מתחרים, התנהגות צרכנים ומגמות בתעשייה. אנו משתמשים בטכניקות Data Science חדשניות כדי לספק תובנות המסייעות לאסטרטגיות הכניסה לשוק, מסייעות בתמחור ומדגישות הזדמנויות להתרחבות או לגיוון. השירות כולל מודל מקיף לניתוח שימוש פוטנציאלי (PUMA). המודל, אשר פותח במכון שריד, מבוסס על סקר להערכת רעיונות, תכונות, מוצרים ושירותים חדשים. בעזרת PUMA ניתן לקבל החלטות המבוססות על נתונים ועל הבנת שוק וקהל היעד שלכם.