אל תתבססו על ניחושים, גלו בדיוק מה הלקוחות שלכם רוצים!
סקרי הלקוחות שלנו מספקים תובנות קריטיות וישימות לשיפור מוצרים, שירותים, ולהגברת נאמנות הלקוחות.
צרו קשר כדי לשמוע על התהליך של סקרי לקוחות
הבנת הלקוחות שלכם היא המפתח להצלחה מתמשכת. פתרון 'עדשת הלקוח' של מכון שריד מציע מסגרת אמינה לאיסוף, עיבוד וניתוח
משוב לקוחות הנשענת על מומחיות מתקדמת בביצוע סקרים וניתוחם בכלי Data Science. הפתרון כולל את השיטות הבאות:
מספק תובנות בזמן אמת לגבי תחושות הלקוח לאחר אינטראקציות, כגון רכישה או קבלת שירות. בין אם מדובר בסקר מדד המלצה (NPS) או סקר שביעות רצון לקוחות (CSAT), הטמעת הכלים שלנו תאפשר לכם לזהות במהירות תחומים לשיפור ולהגיב לצרכי הלקוחות בדיוק רב.
סקר המתבצע במרווחי זמן ספציפיים (שנתי או רבעוני), מספק תובנות מקיפות לגבי חווית, נאמנות ושביעות רצון הלקוחות. תוכלו לעקוב אחר מגמות, למדוד את ההשפעה ארוכת הטווח של היוזמות שלכם, ולקבל החלטות מושכלות המניעות צמיחה ממוקדת לקוח.
תוצאות המחקרים מוגשות בפורמטים שונים לקידום החלטות בארגון, החל מדשבורדים אינטראקטיביים, ועד מצגות ודוחות אוטומטיים, כדי שיהיה ביכולתכם לשלב אותם באסטרטגיה שלכם ולקבל החלטות מושכלות וממוקדות לקוח.
מכון שריד חושף תובנות שמעצבות אסטרטגיות צמיחה סביב אנשים, לקוחות ושווקים.
צרו קשר היום כדי לדעת מה חושבים הלקוחות שלכם
כל הזכויות שמורות למכון שריד – שרותי מחקר והדרכה בע"מ © 2025 | מדיניות הפרטיות | הצהרת נגישות