הלקוחות הם הנכס החשוב ביותר שלכם, אבל מה הם באמת חושבים?

אל תתבססו על ניחושים, גלו בדיוק מה הלקוחות שלכם רוצים!
סקרי הלקוחות שלנו מספקים תובנות קריטיות וישימות לשיפור מוצרים, שירותים, ולהגברת נאמנות הלקוחות.

צרו קשר כדי לשמוע על התהליך של סקרי לקוחות

איך זה עובד?

הבנת הלקוחות שלכם היא המפתח להצלחה מתמשכת. פתרון 'עדשת הלקוח' של מכון שריד מציע מסגרת אמינה לאיסוף, עיבוד וניתוח

משוב לקוחות הנשענת על מומחיות מתקדמת בביצוע סקרים וניתוחם בכלי Data Science. הפתרון כולל את השיטות הבאות:

סקר חווית לקוח שוטף

מספק תובנות בזמן אמת לגבי תחושות הלקוח לאחר אינטראקציות, כגון רכישה או קבלת שירות. בין אם מדובר בסקר מדד המלצה (NPS) או סקר שביעות רצון לקוחות (CSAT), הטמעת הכלים שלנו תאפשר לכם לזהות במהירות תחומים לשיפור ולהגיב לצרכי הלקוחות בדיוק רב.

סקר לקוחות תקופתי

סקר המתבצע במרווחי זמן ספציפיים (שנתי או רבעוני), מספק תובנות מקיפות לגבי חווית, נאמנות ושביעות רצון הלקוחות. תוכלו לעקוב אחר מגמות, למדוד את ההשפעה ארוכת הטווח של היוזמות שלכם, ולקבל החלטות מושכלות המניעות צמיחה ממוקדת לקוח.

נתונים שהופכים לאסטרטגיה

תוצאות המחקרים מוגשות בפורמטים שונים לקידום החלטות בארגון, החל מדשבורדים אינטראקטיביים, ועד מצגות ודוחות אוטומטיים, כדי שיהיה ביכולתכם לשלב אותם באסטרטגיה שלכם ולקבל החלטות מושכלות וממוקדות לקוח.

למה מכון שריד?

מכון שריד חושף תובנות שמעצבות אסטרטגיות צמיחה סביב אנשים, לקוחות ושווקים.

  • וותק: המכון פעיל מעל 30 שנים (משנת 1991)
  • תחומי פעילות: מכון שריד פעיל ב-5 תחומי פעילות (מדעי הנתונים, סקרי לקוחות, מחקרי שוק, מחקרי משאבי אנוש, קהילות מחקר ייעודיות)
  • צוות: מומחיות ב-12 תחומי דעת (מדעי הנתונים, פסיכולוגיה, מדעי המוח, ניהול, כלכלה, חקר ביצועים, הנדסת תעשיה, מידענות, מדעי המדינה, ועוד)
  • טכנולוגיות חדשניות: שימוש בכלים וטכנולוגיות מתקדמות, כולל למידת מכונה, בינה מלאכותית AI, פתרונות ענן, אוטומציה של ניתוח נתונים, ויישומי Shiny אינטראקטיביים (דשבורדים)

מה חושבים הלקוחות שלנו?

השותפות עם מכון שריד סייעה לאופן שבו אנו מבינים ומשפרים את שביעות רצון הלקוחות. התובנות המותאמות וכלי הניטור בזמן אמת מאפשרים לנו לתת מענה לצרכי הלקוחות באופן יזום, ומבטיחים חוויה יוצאת דופן בכל נקודת מגע.
קים ידיד, סמנכ"לית לקוחות בחברת פספורטכארד
מכון שריד בנה עבורנו פתרון אסטרטגי לשמירה על אחד הנכסים הכי חשובים לגב-ים – הלקוחות שלנו. בדיקה קבועה והשוואתית של שביעות רצון וצרכי הלקוחות היא מרכיב קריטי עבורנו. בזכות תהליך המדידה המהימן שפיתח מכון שריד היכולת שלנו לשמוע ולהבין את הלקוחות אינה מוגבלת ומספקת חיתוך מצב מבוסס נתונים המסייע בשיפור השירות ושימור הלקוחות.
רפי אוחיון, סמנכ"ל הנכסים של קבוצת גב-ים
במשך למעלה מעשור, מכון שריד סיפק תובנות אסטרטגיות יקרות ערך באמצעות הסקרים והניתוחים של המומחים שלהם. השירות וההיענות יוצאי הדופן שלהם הפכו אותם לשותף מהימן.
ארז סופר, יו"ר ומנכ"ל BDO

כשהלקוחות מרוצים - אתם המרוויחים

צרו קשר היום כדי לדעת מה חושבים הלקוחות שלכם

כל הזכויות שמורות למכון שריד – שרותי מחקר והדרכה בע"מ © 2025 | מדיניות הפרטיות | הצהרת נגישות

דילוג לתוכן