סקרי לקוחות

הבנת הלקוחות שלכם היא המפתח להצלחה מתמשכת. פתרון 'עדשת הלקוח' של מכון שריד מציע מסגרת אמינה לאיסוף, עיבוד וניתוח משוב לקוחות הנשענת על מומחיות מתקדמת בביצוע סקרים וניתוחם בכלי Data Science.

סקרי חוויית לקוח

הבנת ההשפעה המיידית של אינטראקציות עם לקוחות היא קריטית לשיפור שביעות רצון ונאמנות. סקרי חוויית הלקוח מספקים תובנות בזמן אמת לגבי תחושות הלקוח לאחר אינטראקציות, כגון רכישות או קבלת שירות. בין אם מדובר בסקרי מדד המלצת לקוח (NPS) מתמשכים או סקרי שביעות רצון לקוחות (CSAT), אנו מתכננים ומפעילים סקרים אשר אוספים את קולם של הלקוחות שלכם ברגעים קריטיים. הטמעת הכלים שלנו תאפשר לכם לזהות במהירות תחומים לשיפור ולהגיב לצרכי הלקוחות בדיוק רב.

סקרי לקוחות תקופתיים

כדי לקבל פרספקטיבה רחבה יותר על תחושות הלקוחות לאורך זמן, סקרי הלקוחות התקופתיים מציעים גישה אסטרטגית. סקרים אלה, המתבצעים במרווחי זמן ספציפיים כמו סקר שנתי או רבעוני, מספקים תובנות מקיפות לגבי חווית, נאמנות ושביעות רצון הלקוחות. בין אם מתמקדים ב NPS, CSAT או מדדים מרכזיים אחרים, סקרים אלה מאפשרים לארגון לעקוב אחר מגמות, למדוד את ההשפעה ארוכת הטווח של היוזמות, ולקבל החלטות מושכלות המניעות צמיחה ממוקדת לקוח. שימוש בכלי Data Science מבטיחים שלא רק תאספו משוב בעל ערך, אלא גם תהפכו אותו לאסטרטגיות מעשיות.

הצגת תובנות מגוונת

ההשפעה של תובנות טמונה לא רק בנתונים אלא גם באופן שבו הם מועברים ומיושמים. לכן, אנחנו מציגים את תוצאות המחקרים שלנו במגוון פורמטים שיסייעו לכם לקדם החלטות בארגון, החל מדשבורדים אינטראקטיביים המספקים גישה בזמן אמת למדדים מרכזיים, ועד מצגות מפורטות ודוחות אוטומטיים. הממצאים שלנו נגישים, ניתנים ליישום, ומותאמים לצרכים שלכם כדי לייעל את התהליכים הפנימיים אצלכם בארגון. בנוסף, אנו מקיימים פגישות אסטרטגיה כדי לעזור לכם לתרגם תובנות ליוזמות אסטרטגיות, המבטיחות שתמיד יהיה ביכולתכם לקבל החלטות מושכלות וממוקדות לקוח.

דילוג לתוכן